Sklep Internetowy “Profit”

Zdolność do zmian jako siła sprawcza elastyczności organizacji

Grażyna Osbert-Pociecha
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

50,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 4 + 14:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2011
ISBN 978-83-7695-166-9
Liczba stron 283
Format B5
Oprawa Twarda

Opis produktu


Praca ma przede wszystkich charakter teoretyczny, jest wynikiem analizy i wnioskowania – opartych na literaturze przedmiotu, w tym także na opracowaniach referujących wyniki badań empirycznych. W rozdziale 1 dokonano identyfikacji zjawiska zmiany, wskazując na złożoną, wielowymiarową jej naturę (co odzwierciedla się różnorodnością form i rodzajów), a także na immanentnie związane z nią ryzyko i opór wobec zmiany. Rozdział 2 poświęcono problematyce zdolności do zmian jako kluczowej kompetencji organizacji, warunkującej jej konkurencyjność i efektywność. Przedmiotem analizy w rozdziale 3 jest elastyczność organizacji, w szczególności jej konceptualizacja, problemy związane z pomiarem oraz poprawą zaawansowania w uelastycznianiu organizacji (z wykorzystaniem czynników ją stymulujących). Celem egzemplifikacji wybranych treści autorka odwołuje się do wyników przeprowadzonych przez siebie w ostatnich kilku latach (2005-2009) badań, których metodykę i syntetyczne omówienie zawierają załączniki 1-3.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 426.45 KB

Zobacz także

Przewodnik sourcingu IT

Przewodnik sourcingu IT

Małgorzata Sobińska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-553-7, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-625-1, Liczba stron: 184, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

28,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka