Wersja elektroniczna
Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2014 |
ISBN | 978-83-7695-409-7 |
Liczba stron | 355 |
Postać |
e-Book |
Relacje z rynkowymi interesariuszami są jednym z niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa. Zaproponowanie sposobu pomiaru wielkości dotychczas niemierzonej, jaką jest wartość relacji, pozwoli na likwidację luki teoretycznej w omawianym obszarze i umożliwi w praktyce wykorzystanie narzędzia wspierającego dokonywanie właściwych wyborów strategicznych, z którymi rynkowymi interesariuszami i jak kształtować relacje. Proponowane w monografii ujęcie problemu zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami ma charakter kompleksowy, gdyż uwzględnia różne nurty badawcze, jakie pojawiają się w obszarze wartości i relacji. Autorka opracowała model, w którym wyjaśnione są mechanizmy zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami, a następnie omówiła wyniki postępowania badawczego nad zarządzaniem wartością relacji z rynkowymi interesariuszami w przedsiębiorstwach funkcjonujących w Polsce.
![]() |
spis_tresci_i_wstep.pdf | plik PDF, 420.11 KB |
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka
15,00 1,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka
50,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka
27,00 1,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
45,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-416-5, Liczba stron: 196, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 17,50 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka
65,00 20,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka
25,00 12,50 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-444-8, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka
37,00 5,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
35,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka
49,00 10,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty