Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska
Wydawnictwo UE

bestseller

Dostępny

Cena:

28,00 zł

Zamawiam

szt.

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-625-1
Liczba stron 184
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Zarządzanie produktem należy do ważnych problemów zarówno w teorii,  jak i praktyce gospodarczej. Dostarcza ono wiedzy i umiejętności niezbędnych do wytworzenia towarów zaspokajających wszystkie potrzeby współczesnego społeczeństwa. Zadaniem zarządzania produktem jest zapewnienie produktowi sprawnego i efektywnego funkcjonowania na wszystkich etapach jego życia. W kręgu zainteresowania zarządzania produktem pozostają też takie zagadnienia, jak: badania marketingowe produktów, zarządzanie marką produktu i zarządzanie opakowaniami produktu. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych, a także praktyków zajmujących się marketingiem w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych.

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 220.47 KB

Zobacz także

Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Mieczysław Morawski(Red.), Maja Prudzienica(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-142-3, Liczba stron: 127, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Bartosz Jasiński

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-262-8, Liczba stron: 194, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Maria Węgrzyn

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-384-7, Liczba stron: 374, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

46,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Mieczysław Przybyła (red.)

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2003, ISBN: 83-7011-473-3, Liczba stron: 324, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

47,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka