Sklep Internetowy “Profit”

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal
Wydawnictwo UE

promocja

Dostępny

Cena:

65,00 20,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-7695-440-0
Liczba stron 428
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Podręcznik został przygotowany z intencją, by w jak największym stopniu spełniał przypisaną mu z definicji funkcję dydaktyczną. Napisano go z myślą o studentach kierunków i specjalności w zakresie zarządzania, osobach pracujących w przedsiębiorstwach lub instytucjach na stanowiskach menedżerskich związanych z marketingiem, osobach samodzielnie prowadzących działalność gospodarczą i wszystkich tych, którzy w związku z pracą zawodową lub zainteresowaniami chcieliby sięgnąć po pozycję z tej dziedziny. Autorzy skoncentrowali się na zasadniczych procesach zarządczych, unikając głębokiej dyskusji pojęciowej, koncepcyjnej czy badawczej. Kładąc nacisk na klarowność wywodu, zdecydowali się nadać książce jak najprostszą strukturę, obejmującą sześć rozdziałów poświęconych koncepcji marketingu oraz poszczególnym funkcjom zarządzania w tym zakresie: planowaniu, organizacji, wdrożeniu i kontroli efektów działań marketingowych. Podręcznik został przygotowany z wykorzystaniem licznych źródeł informacji i zawiera liczne przykłady praktyczne, podawane zarówno w treści wywodu, jak i oddzielnie, jako wiadomości „prosto z rynku”.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 197.17 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

Andrzej Graczyk (Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-139-3, Liczba stron: 321, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Dorota Kwiatkowska - Ciotucha

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-356-4, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sprawozdawczość zarządcza

Sprawozdawczość zarządcza

(Red.) Robert Kowalak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-375-5, Liczba stron: 190, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka