promocja
Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2013 |
ISBN | 978-83-7695-372-4 |
Liczba stron | 356 |
Format | B5 |
Oprawa | Miękka |
Monografia ma na celu identyfikację, analizę i zaprojektowanie procesowych narzędzi zarządzania kapitałem relacyjnym w wirtualizujących się organizacjach oraz stworzenie wielowymiarowego modelu zarządzania tym kapitałem w organizacjach wirtualizujących swoje procesy biznesowe. Rozważania teoretyczne wsparto studiami przypadków z kancelarii doradztwa podatkowego i biur rachunkowych, gdzie zanalizowano stymulanty i destymulanty rozwoju kapitału relacyjnego. Autorka prezentuje także wielowarstwowy model , z założeniem że może być wykorzystany w praktyce.
![]() |
spis_tresci_i_wstep.pdf | plik PDF, 601.50 KB |
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka
65,00 20,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka
25,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-142-3, Liczba stron: 127, Format: B5, Oprawa: Miękka
20,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka
27,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka
49,00 10,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka
30,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-262-8, Liczba stron: 194, Format: B5, Oprawa: Miękka
27,00 3,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka
15,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-317-5, Liczba stron: 231, Format: B5, Oprawa: Twarda
37,00 5,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka
20,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty