Sklep Internetowy “Profit”

Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Maria Węgrzyn
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

46,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 6 + 6:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2013
ISBN 978-83-7695-384-7
Liczba stron 374
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Problemem badawczym pracy jest restrukturyzacja publicznych podmiotów leczniczych przebiegająca w taki sposób, aby zapewnić realizację podstawowego zapisu Konstytucji RP, stanowiącego, że: „każdy obywatel ma prawo do ochrony zdrowia”. W odniesieniu do kwestii finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przedstawiono skutki w postaci różnych możliwych zachowań finansowych podmiotów leczniczych. Pokazano je jako zmiany zachowań finansowych podmiotów leczniczych przy wykorzystaniu metody logicznego wnioskowania (dedukcji). Wnioski na temat możliwych efektów  wyciągnięto na podstawie zmieniającego się  obrazu  uwarunkowań zewnętrznych, a następnie poddano je weryfikacji. Do potwierdzenia (lub odrzucenia) słuszności tych wniosków wykorzystano dostępną literaturę przedmiotu, odniesiono się też do literatury opisującej rzeczywiste przypadki zachowań, np. raportów Najwyższej Izby Kontroli. W monografii podjęto próbę sformułowania dezyderatów, możliwych scenariuszy zmian w systemie opieki zdrowotnej, które będą sprzyjać  polepszeniu działania publicznych podmiotów leczniczych w Polsce.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 370.22 KB

Zobacz także

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Red. E. Kociołek - Balawejder

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-231-4, Liczba stron: 350, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka