Sklep Internetowy “Profit”

Psychodynamiczna perspektywa zarządzania rozwojem przedsiębiorstw

Adela Barabasz, Grzegorz Bełz
Wydawnictwo UE Książka

Dostępny

Cena:

39,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-694-7
Liczba stron 200
Format B5
Oprawa Miękka
Postać Książka

Opis produktu

W kolejnych rozdziałach pracy przedstawiono zagadnienia związane z procesami rozwoju i odnowy przedsiębiorstw, w tym autorską koncepcję triady zmian organizacyjnych. Zawarto w nich rozważania na temat kompetencji przywódczych, z uwzględnieniem idei triumwiratu ról zarządczych oraz osobowości organizacji, omówiono zagadnienia dotyczące emocji i ich znaczenia dla funkcjonowania organizacji, scharakteryzowano mechanizmy obronne, ze wskazaniem na ich adaptacyjną bądź dezadaptacyjną rolę z perspektywy interesów przedsiębiorstwa. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w wytypowanych  przedsiębiorstwach. Opracowanie jest prawdopodobnie pierwszym na polskim rynku, które w tak szerokim zakresie łączy ujęcie osobowościowo-psychoanalityczne z podejściem zarządczym, uwzględniając trzy role uznawane za kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, czyli  przedsiębiorcy, lidera i organizatora.

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 245.15 KB

Zobacz także

Sprawozdawczość i analiza finansowa w przedsiębiorstwach mikro w świetle ustawy o rachunkowości

Sprawozdawczość i analiza finansowa w przedsiębiorstwach mikro w świetle ustawy o rachunkowości

Angelika Kaczmarczyk, Robert Kowalak, Katarzyna Piotrowska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-546-9, Liczba stron: 151, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

22,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza w odnowie modelu biznesowego przedsiębiorstwa

Rachunkowość zarządcza w odnowie modelu biznesowego przedsiębiorstwa

Marcin Wierzbiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-647-3, Liczba stron: 406, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Tworzenie systemu controllingu finansowego w przedsiębiorstwie. Aspekty funkcjonalne, srtukturalne oraz instrumentalne

Tworzenie systemu controllingu finansowego w przedsiębiorstwie. Aspekty funkcjonalne, srtukturalne oraz instrumentalne

Anna Chojnacka - Komorowska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-662-6, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Strategiczna i organizacyjna odnowa przedsiebiorstw

Strategiczna i organizacyjna odnowa przedsiebiorstw

Grzegorz Bełz, Szymon Cyfert

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-703-6, Liczba stron: 184, Format: B5, Oprawa: Twarda, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Książka
Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa informacyjnego

Pozyskiwanie, wykorzystanie i ochrona informacji w warunkach gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa informacyjnego

Agnieszka Becla

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-711-1, Liczba stron: 292, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

40,00 zł

Na zamówienie

szt.

Zapytaj o dostępność

Wydawnictwo UE Książka
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka