Sklep Internetowy “Profit”

Psychodynamiczna perspektywa zarządzania rozwojem przedsiębiorstw

Adela Barabasz, Grzegorz Bełz
Wydawnictwo UE Książka

nowość

Dostępny

Cena:

39,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-694-7
Liczba stron 200
Format B5
Oprawa Miękka
Postać Książka

Opis produktu

W kolejnych rozdziałach pracy przedstawiono zagadnienia związane z procesami rozwoju i odnowy przedsiębiorstw, w tym autorską koncepcję triady zmian organizacyjnych. Zawarto w nich rozważania na temat kompetencji przywódczych, z uwzględnieniem idei triumwiratu ról zarządczych oraz osobowości organizacji, omówiono zagadnienia dotyczące emocji i ich znaczenia dla funkcjonowania organizacji, scharakteryzowano mechanizmy obronne, ze wskazaniem na ich adaptacyjną bądź dezadaptacyjną rolę z perspektywy interesów przedsiębiorstwa. Zaprezentowano wyniki badań empirycznych przeprowadzonych w wytypowanych  przedsiębiorstwach. Opracowanie jest prawdopodobnie pierwszym na polskim rynku, które w tak szerokim zakresie łączy ujęcie osobowościowo-psychoanalityczne z podejściem zarządczym, uwzględniając trzy role uznawane za kluczowe dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, czyli  przedsiębiorcy, lidera i organizatora.

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 245.15 KB

Zobacz także

Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Bartosz Jasiński

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-262-8, Liczba stron: 194, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Zarządzanie projektem europejskim - uwarunkowania organizacyjne i międzyorganizacyjne

Grzegorz Krzos

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-317-5, Liczba stron: 231, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

37,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Mieczysław Morawski(Red.), Maja Prudzienica(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-142-3, Liczba stron: 127, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka