Sklep Internetowy “Profit”

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 12 + 6:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2010
ISBN 978-83-7695-065-5
Liczba stron 208
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Przedstawiony zbiór opracowań przygotowanych przez pracowników Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu stanowi część dorobku autorów zajmujących się problematyką marketingu w kontekście procesów integracji i transformacji. Problematyka ta jest szeroka i dotyczy różnej skali i zakresów działania. W treści artykułów znajdujemy także odniesienia do różnych poziomów marketingu, a ujęcia związane są z refleksjami natury ogólnej lub  mają  charakter prezentacji niektórych wyników prowadzonych badań.

Pliki do pobrania

spis_tresci.pdf plik PDF, 258.94 KB

Zobacz także

Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Rachunkowość i wykonywanie zawodu księgowego w kontrolnej procedurze nielegalnego obrotu pieniężnego

Rachunkowość i wykonywanie zawodu księgowego w kontrolnej procedurze nielegalnego obrotu pieniężnego

Edward Wiszniowski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-545-2, Liczba stron: 292, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia i środowisko. Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Fiedora

Ekonomia i środowisko. Księga jubileuszowa Profesora Bogusława Fiedora

Stanisław Czaja red., Andrzej Graczyk red.

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-580-3, Liczba stron: 314, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

43,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka