Sklep Internetowy “Profit”

Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

red. Mieczysław Przybyła
Wydawnictwo UE Książka

promocja

Niedostępny

Cena:

47,00 23,50 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 16 + 15:

Cechy produktu

Wydawnictwo Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego
Rok wydania 2003
ISBN 83-7011-473-3
Liczba stron 324
Format B5
Oprawa Miękka
Postać Książka

Zobacz także

Mikroekonomia wyd.9 zaktualizowane i rozszerzone

Mikroekonomia wyd.9 zaktualizowane i rozszerzone

Bożena Klimczak

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-430-1, Liczba stron: 491, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Podstawy rachunkowości wyd.3 rozszerzone i zmienione

Podstawy rachunkowości wyd.3 rozszerzone i zmienione

Red. Bartłomiej Nita

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-631-2, Liczba stron: 416, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

38,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Paweł Kuśmierczyk, Krzysztof Natali, Paweł Dobrzański, Radosław Kurach

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-723-4, Liczba stron: 76, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

8,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka