Sklep Internetowy “Profit”

Model DNA firmy

Leszek Czarnecki
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

55,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 13 + 16:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-466-0
Liczba stron 236
Format B5
Oprawa Twarda

Opis produktu

Niniejsza monografia jest łącznikiem pomiędzy ekonomią behawioralną (tłumaczącą przyczyny podejmowania decyzji przez pojedyncze osoby) a ekonomią ewolucyjną (badającą zmiany rynku i strategii z Darwinowskiego punktu widzenia). Skonstruowanie modelu DNA firmy, zbudowanego na zasadzie analogiido DNA organizmów żywych, pozwoliło autorowi czerpać z teorii ewolucji i teorii gier. Skupiając się na ewolucyjnych zmianach zachodzących w firmach i korporacjach, autor próbuje wypełnić lukę pomiędzy badaniami dotyczącymi wyborów pojedynczego człowieka a ewolucją całych rynków. Głównym celem pracy jest też przedstawienie podwójnego charakteru każdego przedsiębiorstwa,wykazanie, iż do sprawnego funkcjonowania i rozwoju firmy nie wystarczą solidne podstawy finansowe, know-how, rentowność czy zdobyte udziały w rynku. Równie ważne są miękkie elementy, jak: poziom zatrudnionej kadry, motywacja, atmosfera i stosunki międzyludzkie w pracy. W publikacji wykorzystano charakterystyczne dla nauk społecznych wnioskowanie indukcyjne, ale także używane w ekonomii wnioskowanie dedukcyjne, korzystano także z podejścia opartego na zasadach wnioskowania przez analogię.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 132.44 KB

Zobacz także

Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Bartosz Jasiński

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-262-8, Liczba stron: 194, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Maria Węgrzyn

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-384-7, Liczba stron: 374, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

46,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Mieczysław Przybyła (red.)

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2003, ISBN: 83-7011-473-3, Liczba stron: 324, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

47,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Mieczysław Morawski(Red.), Maja Prudzienica(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-142-3, Liczba stron: 127, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka