Sklep Internetowy “Profit”

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban
Wydawnictwo UE Książka

Dostępny

Cena:

35,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2016
ISBN 978-83-7695-549-0
Liczba stron 288
Format B5
Oprawa Miękka
Postać Książka

Opis produktu

Znaczenie społeczne i gospodarcze marketingu produktów spożywczych wynika z tego, że żywność stanowi najważniejszą grupę towarową artykułów konsumpcyjnych. Poszczególne grupy produktów spożywczych mają specyficzny zestaw marketingu mix, uwzględniający cechy produktów. W książce uwzględniono zagadnienia związane z teorią marketingu oraz problemy praktycznego wykorzystania marketingu w handlu produktami spożywczymi. Zwrócono przy tym uwagę na elementy odróżniające marketing produktów spożywczych od marketingu innych grup towarów oraz wskazano sposoby posługiwania się marketingiem i jego głównymi instrumentami na rynku żywnościowym.

Pliki do pobrania

spis_tresci_wstep.pdf plik PDF, 147.30 KB

Zobacz także

Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Red. E. Kociołek - Balawejder

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-231-4, Liczba stron: 350, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Red. Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Red. Andrzej Bytniewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-525-4, Liczba stron: 283, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Red. Stanisław Urban, Anna Olszańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-541-4, Liczba stron: 336, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość i wykonywanie zawodu księgowego w kontrolnej procedurze nielegalnego obrotu pieniężnego

Rachunkowość i wykonywanie zawodu księgowego w kontrolnej procedurze nielegalnego obrotu pieniężnego

Edward Wiszniowski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-545-2, Liczba stron: 292, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Dominika Bąk -Grabowska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-558-2, Liczba stron: 254, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Niki Derlukiewicz, Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak red.

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-557-5, Liczba stron: 316, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka