Sklep Internetowy “Profit”

Kształtowanie kapitału relacyjnego w małym i średnim przedsiębiorstwie

Wiesław Danielak
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

35,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 10 + 18:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2012
ISBN 978-83-7695-289-5
Liczba stron 286
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Autor pracy przedstawia w niej obszerne i kompleksowe analizy dotyczące kształtowania i zastosowania kapitału relacyjnego i jego elementów składowych.  Porusza także problemy dotyczące pomiaru kapitału relacyjnego. Budując własny model analityczny kapitału relacyjnego, prezentuje jednocześnie jego empiryczną weryfikację. Niniejsza publikacja wpisuje się treściowo w główny nurt eksploracji związanych z doskonaleniem systemów zarządzania określany jako sustainability enterprises. Analizowane w pracy modele zarządzania relacjami, kapitału relacyjnego i wdrożenia kapitału relacyjnego do praktyki systematyzują wiedzę o tym, w jaki sposób małe i średnie przedsiębiorstwa kształtują kapitał relacyjny jako kluczowy zasób współdziałania przedsiębiorstw osadzony w procesach wymiany relacyjnej.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 414.80 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Dorota Kwiatkowska - Ciotucha

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-356-4, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Red. Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Zarządzanie zasobami ludzkimi w warunkach stosowania niestandardowych form zatrudnienia

Dominika Bąk -Grabowska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-558-2, Liczba stron: 254, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Organizacja pracy w przedsiębiorstwie. Identyfikacja, diagnoza, perspektywy

Organizacja pracy w przedsiębiorstwie. Identyfikacja, diagnoza, perspektywy

Agnieszka Jagoda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-626-8, Liczba stron: 226, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

33,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka