Sklep Internetowy “Profit”

Elastyczność strategii i struktury organizacyjnej w warunkach współpracy sieciowej

Janusz M. Lichtarski, Katarzyna Piórkowska, Krzysztof Ćwik, Anna Oleszkiewicz
Wydawnictwo UE Książka

Na zamówienie

Cena:

28,00 zł

Zamawiam

szt.

Zapytaj o dostępność

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2020
ISBN 978-83-7695-778-4
Liczba stron 188
Format B5
Oprawa Twarda
Postać Książka

Opis produktu

Celem monografii jest identyfikacja związków pomiędzy uczestnictwem przedsiębiorstw w różnego rodzaju sieciach międzyorganizacyjnych a elastycznością tych przedsiębiorstw w obszarze ich strategii i struktury organizacyjnej. Zaprezentowano w niej wyniki studiów literaturowych oraz badań empirycznych – zarówno ilościowych, jak i pogłębionych badań jakościowych. Wartością dodaną przeprowadzonych badań jest zwrócenie uwagi na negatywne aspekty współpracy sieciowej, co niewątpliwie wyróżnia publikację na tle innych –większość autorów bowiem koncentruje się na korzyściach wynikających ze współpracy sieciowej, przedstawiając szeroko rozumiane sieci międzyorganizacyjne przede wszystkim w kategoriach pozytywnych. Monografia jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, ale również właścicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, zainteresowanych korzyściami i potencjalnymi zagrożeniami związanymi z funkcjonowaniem w sieciach międzyorganizacyjnych.

Pliki do pobrania

spis_wstep(1).pdf plik PDF, 469.55 KB

Zobacz także

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Przewodnik sourcingu IT

Przewodnik sourcingu IT

Małgorzata Sobińska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-553-7, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Zarządzanie produktem-problemy teoretyczne i praktyczne

Stanisław Urban, Anna Kowalska, Anna Olszańska, Joanna Szymańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-625-1, Liczba stron: 184, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

28,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka