Sklep Internetowy “Profit”

Dynamika strategiczna w ujęciu ewolucyjnym

Ewa Izabela Stańczyk - Hugiet
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

35,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 2 + 20:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2013
ISBN 978-83-7695-304-5
Liczba stron 209
Format B5
Oprawa Twarda

Opis produktu

Podstawowym celem prezentowanej monografii jest przedstawienie ewolucyjnej teorii zarządzania strategicznego. Wysiłek badawczy skoncentrowano głównie na procesach różnicowania i selekcji. Perspektywa ewolucyjna uznaje, że organizacja funkcjonuje w selekcyjnym otoczeniu, a procesy różnicowania służą adaptacji i przetrwaniu. Założono, że procesy różnicowania bazujące na relacjach współdziałania i koopetycji są wyrazem z jednej strony adaptacji, a z drugiej strony wyrazem procesów samoorganizowania.
Monografia ma charakter teoriotwórczy. Ujmuje ewolucyjne prawidła postrzegania zjawisk, eksploatując wcześniej zweryfikowane uogólnienia i teorie naukowe, co w efekcie doprowadza do wyjaśnienia mechanizmów i określenia prawidłowości, torując drogę do nakreślenia ewolucyjnej teorii zarządzania strategicznego.
Treści zawarte w monografii zostały podzielone na trzy rozdziały. Pierwsze dwa stanowią całości odwołujące się do dwóch istotnych kontekstów zarządzania strategicznego: kontekstu organizacji i kontekstu otoczenia. Rozdział trzeci natomiast podejmuje wyjaśnienia ujęcia ewolucyjnego i konsekwencji strategicznych tego ujęcia. Monografia zawiera również aneks, w którym przedstawiono wyniki badań jakościowych odwołujących się do problematyki poruszanej w rozprawie.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 197.57 KB

Zobacz także

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Projekty w zarządzaniu instytucjami publicznymi

Anna Marciszewska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-531-5, Liczba stron: 180, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka