Sklep Internetowy “Profit”

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

29,00 zł

Zamawiam

szt.

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-513-1
Liczba stron 219
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Istotnym wyróżnikiem konkurencyjności współczesnych organizacji jest umiejętność wprowadzania udoskonaleń w realizowanych procesach i oferowanych klientowi produktach. Imperatyw doskonalenia zajmuje szczególne miejsce w projakościowych systemach zarządzania. Organizacje, dążąc do jak najlepszego spełnienia wymagańdotyczących jakości, podejmują różnego rodzaju działania doskonalące. W praktyce żadna z oddzielnie podejmowanych inicjatyw doskonalących nie rozwiązuje wszystkich problemów, dlatego postuluje się ich „układanie” w odpowiednie kompilacje. Podręcznik ma przybliżyć zagadnienia związane z istotą doskonalenia jakości procesów i produktów. Scharakteryzowano w nim wybrane narzędzia doskonalenia jakości, a także wskazano na znaczenie ich doboru. Publikacja zawiera treści interesujące zarówno dla studentów różnych kierunków ekonomicznych i technicznych (takich jak ekonomia, zarządzanie, logistyka, zarządzanie i inżynieria produkcji czy towaroznawstwo), słuchaczy studiów podyplomowych, jak i specjalistów praktyki gospodarczej, zajmujących się doskonaleniem procesów i produktów.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 120.39 KB

Zobacz także

Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Coaching agentów wiedzy w organizacjach sieciowych(j.rosyjski)

Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-175-1, Liczba stron: 104, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

49,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Sztuka skutecznego prowadzenia mediacji-zagadnienia prawne i ekonomiczne

Aleksander Binsztok(Red.)

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-103-4, Liczba stron: 211, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Rady nadzorcze wobec zjawiska kryzysu organizacyjnego

Bartosz Jasiński

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-262-8, Liczba stron: 194, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji.Podejście procesowe

Iwona Chomiak-Orsa

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-372-4, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Uwarunkowania systemowe restrukturyzacji publicznych podmiotów leczniczych w polsce

Maria Węgrzyn

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-384-7, Liczba stron: 374, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

46,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Organizacja i zarządzanie. Podstawy wiedzy menedżerskiej

Mieczysław Przybyła (red.)

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2003, ISBN: 83-7011-473-3, Liczba stron: 324, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

47,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

Problematyka marketingu w procesie adaptacji do warunków gospodarki rynkowej w Polsce

red.Aniela Styś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-065-5, Liczba stron: 208, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Zarządzanie wiedzą w kreowaniu innowacji zarządczych

Mieczysław Morawski(Red.), Maja Prudzienica(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-142-3, Liczba stron: 127, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka