Sklep Internetowy “Profit”

Sprawozdawczość zarządcza

(Red.) Robert Kowalak
Wydawnictwo UE

promocja

Dostępny

Cena:

25,00 15,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-7695-375-5
Liczba stron 190
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Niniejsza publikacja, poświęcona sprawozdawczości zarządczej, wypełnia lukę na rynku pozycji podejmujących zagadnienia z rachunkowości zarządczej. Istotną zaletą książki jest kompleksowa prezentacja problematyki sprawozdawczości zarządczej i jej wykorzystania w przedsiębiorstwach. Rozważania teoretyczne autorzy poparli praktycznymi przykładami i obszernym studium przypadku.
Podręcznik będzie przydatny właścicielom przedsiębiorstw,  kadrze menedżerskiej, specjalistom ds. rachunkowości zarządczej,  a także controllerom. Przedstawiona w nim tematyka jest  ważna również dla studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy  studiów podyplomowych z controllingu, rachunkowości zarządczej, sprawozdawczości, analizy finansowej i zarządzania.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 287.28 KB

Zobacz także

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

Andrzej Graczyk (Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-139-3, Liczba stron: 321, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Statistics

Statistics

Zbigniew Michna

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-355-7, Liczba stron: 95, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

17,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka