Sklep Internetowy “Profit”

Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Red. Andrzej Bytniewski
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

35,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-525-4
Liczba stron 283
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Celem  podręcznika jest metodyczne i praktyczne przekazanie studentom wiedzy z przedmiotu „Zintegrowane systemy zarządzania” prowadzonego na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji  na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Tematyka opracowania jest na tyle szeroka, że mogą z niego korzystać praktycy informatyki i zarządzania, naukowcy i studenci różnych wydziałów ekonomicznych, którzy interesują się zastosowaniem informatyki w zarządzaniu, a szczególnie zintegrowanych systemów zarządzania.  Temu pragmatycznemu celowi w pełni podporządkowano strukturę wewnętrzną opracowania, mianowicie ujęto ją w dziewięciu odpowiednio ze sobą powiązanych rozdziałach, przedstawiających najważniejsze, a zarazem najpopularniejsze (zdaniem autorów) podsystemy ZSZ nowo wykreowanej klasy systemów ERP III.

Pliki do pobrania

spis_tresci_wstep.pdf plik PDF, 172.74 KB

Zobacz także

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

Informatyka Ekonomiczna 20-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 1507-3858, Liczba stron: 312, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Red. E. Kociołek - Balawejder

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-231-4, Liczba stron: 350, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Sprawozdawczość zarządcza

Sprawozdawczość zarządcza

(Red.) Robert Kowalak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-375-5, Liczba stron: 190, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Advanced Business Models

Advanced Business Models

Red. Kazimierz Perechuda

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-517-9, Liczba stron: 176, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

24,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Red. Stanisław Urban, Anna Olszańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-541-4, Liczba stron: 336, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka