Niedostępny
25,00 zł
Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2009 |
ISBN | 978-83-7011-966-9 |
Liczba stron | 173 |
Format | B5 |
Oprawa | Miękka |
Drugie wydanie podręcznika cieszącego się niesłabnącym zainteresowaniem czytelników. Przedstawiono w nim podstawowe zagadnienia makroekonomii, dziedziny nauki korzystającej z metod badawczych, praw i kategorii wypracowanych przez ekonomię. Struktura prezentowanego podręcznika jest oparta na logice zagregowanego popytu. W rozdziałach wstępnych określono kategorię zagregowanego popytu , będącego sumą popytów: konsumpcyjnego, inwestycyjnego, rządowego i zagranicznego. Następnie omówiono szczegółowo każdy z tych czterech rodzajów popytu. W ostatnim rozdziale podsumowano rozważania zawarte w poszczególnych rozdziałach książki.
![]() |
spis_tresci_przedmowa.pdf | plik PDF, 72.83 KB |
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
45,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-416-5, Liczba stron: 196, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 17,50 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka
23,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka
43,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
35,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda
48,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-276-5, Liczba stron: 389, Format: B5, Oprawa: Miękka
45,00 3,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda
40,00 3,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-271-0, Liczba stron: 282, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-364-9, Liczba stron: 332, Format: B5, Oprawa: Miękka
44,00 3,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty