Sklep Internetowy “Profit”

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

(Red.)Przemysław Skulski
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

35,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-7695-416-5
Liczba stron 196
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Globalizacja nie doprowadziła do standaryzacji zachowań konsumentów i homogenizacji rynków. Różnice kulturowe występujące między poszczególnymi rynkami niezwykle komplikują międzynarodową działalność gospodarczą. Natomiast ich poznanie i umiejętne wykorzystywanie może stanowić czynnik wspomagający wejście na rynki zagraniczne. Podręcznik przekazuje informacje, które mogą być przydatne w procesie podejmowania decyzji biznesowych, a rozważaniom teoretycznym towarzyszą liczne przykłady.
 W książce przedstawiono różne podejścia do definicji kultury, typologie kultury oraz dokonano analizy poszczególnych elementów składających się na otoczenie kulturowe (religia, wartości i postawy, komunikacja, edukacja, kultura materialna, organizacja społeczna) oraz ich wpływu na biznes międzynarodowy. Omówiono też wybrane problemy otoczenia multikulturowego, które istotnie oddziałują na aktywność biznesową na arenie międzynarodowej ‒ szok kulturowy, stereotypy i uprzedzenia, poprawność polityczną, efekt kraju pochodzenia i syndrom NIH oraz problemy związane z badaniami multikulturowymi. Ostatni rozdział dotyczy specyfiki działań biznesowych w wybranych regionach świata. W założeniu rozdział ten, napisany w nieco kontrowersyjny sposób, ma służyć „otwarciu” czytelników publikacji na problemy związane z różnicami kulturowymi i skłonić do refleksji nad nimi.
 

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 268.60 KB

Zobacz także

Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Tomasz Kołakowski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-449-3, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

32,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Ewa Pancer-Cybulska(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

48,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Wawrzyniec Michalczyk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-276-5, Liczba stron: 389, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efektywność odwrotnych mechanizmów aukcyjnych i quasi-aukcyjnych

Efektywność odwrotnych mechanizmów aukcyjnych i quasi-aukcyjnych

Paweł Kuśmierczyk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-271-0, Liczba stron: 282, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Kształtowanie elastyczności przedsiębiorstw internetowych

Mirosław Moroz

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-364-9, Liczba stron: 332, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

44,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

(Red.)Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka