Sklep Internetowy “Profit”

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego

(Red.)Przemysław Skulski
Wydawnictwo UE

promocja

Dostępny

Cena:

35,00 17,50 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2014
ISBN 978-83-7695-416-5
Liczba stron 196
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Globalizacja nie doprowadziła do standaryzacji zachowań konsumentów i homogenizacji rynków. Różnice kulturowe występujące między poszczególnymi rynkami niezwykle komplikują międzynarodową działalność gospodarczą. Natomiast ich poznanie i umiejętne wykorzystywanie może stanowić czynnik wspomagający wejście na rynki zagraniczne. Podręcznik przekazuje informacje, które mogą być przydatne w procesie podejmowania decyzji biznesowych, a rozważaniom teoretycznym towarzyszą liczne przykłady.
 W książce przedstawiono różne podejścia do definicji kultury, typologie kultury oraz dokonano analizy poszczególnych elementów składających się na otoczenie kulturowe (religia, wartości i postawy, komunikacja, edukacja, kultura materialna, organizacja społeczna) oraz ich wpływu na biznes międzynarodowy. Omówiono też wybrane problemy otoczenia multikulturowego, które istotnie oddziałują na aktywność biznesową na arenie międzynarodowej ‒ szok kulturowy, stereotypy i uprzedzenia, poprawność polityczną, efekt kraju pochodzenia i syndrom NIH oraz problemy związane z badaniami multikulturowymi. Ostatni rozdział dotyczy specyfiki działań biznesowych w wybranych regionach świata. W założeniu rozdział ten, napisany w nieco kontrowersyjny sposób, ma służyć „otwarciu” czytelników publikacji na problemy związane z różnicami kulturowymi i skłonić do refleksji nad nimi.
 

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 268.60 KB

Zobacz także

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Systemy zarządzania jakością i środowiskiem

Tadeusz Borys(Red.), Piotr Rogala(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-158-4, Liczba stron: 154, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Uczestnictwo pracobiorców w gospodarowaniu potencjałem pracy przedsiębiorstwa

Anna Cierniak-Emerych

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-224-6, Liczba stron: 261, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

38,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

Teatr organizacji. Scenariusze komunikowania wiedzy

(Red.) Kazimierz Perechuda

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-305-2, Liczba stron: 150, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

Informatyka ekonomiczna część II .Informatyzacja obiektu gospodarczego

(Red.) Jerzy Korczak, (Red.) Mirosław Dyczkowski, (Red.) B.Łukasik - Markowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-259-8, Liczba stron: 403, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Międzynarodowa ochrona środowiska

Międzynarodowa ochrona środowiska

Agnieszka Becla, Stanisław Czaja, Tomasz Poskrobko

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-444-8, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

37,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Wybrane zagadnienia analizy i oceny ekonomicznej projektów inwestycyjnych

Tomasz Kołakowski

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-449-3, Liczba stron: 248, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

32,00 16,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka