Sklep Internetowy “Profit”

Kształtowanie lojalności klientów biur podróży

Izabela Michalska-Dudek
Wydawnictwo UE

Dostępny

Cena:

40,00 zł

Zamawiam

szt.

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-600-8
Liczba stron 380
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Opracowanie wzbogaca wiedzę na temat zjawiska lojalności, jej pomiaru, uwarunkowań oraz możliwości implementacji działań służących budowaniu i wzmacnianiu lojalności klientów biur podróży w Polsce. Przeprowadzone przez autorkę badania pozwoliły na zgromadzenie i uporządkowanie wiedzy na temat teoretycznych i metodologicznych podstaw procesu budowania przez biura podróży długotrwałych więzi z klientami.  Książka składa się z siedmiu rozdziałów, przedstawiających m.in. następujące zagadnienia: kluczowe uwarunkowania lojalności klientów na rynku turystycznym,  metody pomiaru lojalności  klientów, wpływ kształtowania tych wskaźników na zmiany poziomu wyników finansowych przedsiębiorstw, programy lojalnościowe,  istota i przesłanki powstania i ewolucji biur podróży, charakterystyka obszarów aktywności gospodarczej omawianych podmiotów gospodarki turystycznej oraz uwarunkowania instytucjonalno-prawne,  opis  aktualnego układu podmiotowego rynku biur podróży w Polsce. Autorka pracy omówiła  także wyniki badań empirycznych strony podażowej rynku biur podróży w Polsce, co pozwoliło na ocenę znajomości podstawowych zasad projektowania, stopnia i zakresu wykorzystania programów lojalnościowych, stopnia trudności poszczególnych aspektów zarządzania nimi, a także ewaluację efektów ich stosowania przez menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w biurach podróży funkcjonujących na polskim rynku. W monografii zawarto również propozycję autorskiego modelu teoretycznego lojalności klientów biur podróży, stanowiącego egzemplifikację rzeczywistych zachowań nabywców usług turystycznych biur podróży.


Pliki do pobrania

wstep_spis.pdf plik PDF, 259.17 KB

Zobacz także

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
(ebook)Ekonometria. Metody, przykłady, zadania

(ebook)Ekonometria. Metody, przykłady, zadania

Red. Józef Dziechciarz

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-147-8, Liczba stron: 343, Postać: e-Book

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book
Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 3,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
(ebook) Ekonomia światowego systemu handlu. WTO: Zasady i mechanizmy negocjacji,  wyd. 2 zmienione i uzupełnione

(ebook) Ekonomia światowego systemu handlu. WTO: Zasady i mechanizmy negocjacji, wyd. 2 zmienione i uzupełnione

Bernard Hoekman, Michał Maciej Kostecki

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-076-1, Liczba stron: 772

Cena:

65,00 48,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Polska i europejska polityka gospodarcza wobec wyzwań XXI wieku.Księga jubileuszowa z okazji 45-lecia pracy naukowej Profesor Mirosławy Klamut

Ewa Pancer-Cybulska(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

48,00 10,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
(ebook) International Spatial Economy - Chosen Aspects

(ebook) International Spatial Economy - Chosen Aspects

Stanisław Korenik (Red.), Oğuz Özbek (Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-220-8, Liczba stron: 269, Postać: e-Book

Cena:

40,00 35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book
Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Ewolucja polityki walutowej w Polsce po roku 1989 w perspektywie przystąpienia do strefy euro

Wawrzyniec Michalczyk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-276-5, Liczba stron: 389, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Regionalizm ekonomiczny Azji Wschodniej

Bogusława Skulska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
(ebook) Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wyd. 7 zmienione i rozszerzone

(ebook) Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wyd. 7 zmienione i rozszerzone

Jan Lichtarski (red.)

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2007, ISBN: 978-83-7011-870-9, Liczba stron: 511, Postać: e-Book

Cena:

38,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book
Powrót

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka