Sklep Internetowy “Profit”

Kształtowanie lojalności klientów biur podróży

Izabela Michalska-Dudek
Wydawnictwo UE e-Book

Wersja elektroniczna

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2017
ISBN 978-83-7695-600-8
Liczba stron 380
Postać e-Book

Opis produktu

Opracowanie wzbogaca wiedzę na temat zjawiska lojalności, jej pomiaru, uwarunkowań oraz możliwości implementacji działań służących budowaniu i wzmacnianiu lojalności klientów biur podróży w Polsce. Przeprowadzone przez autorkę badania pozwoliły na zgromadzenie i uporządkowanie wiedzy na temat teoretycznych i metodologicznych podstaw procesu budowania przez biura podróży długotrwałych więzi z klientami.  Książka składa się z siedmiu rozdziałów, przedstawiających m.in. następujące zagadnienia: kluczowe uwarunkowania lojalności klientów na rynku turystycznym,  metody pomiaru lojalności  klientów, wpływ kształtowania tych wskaźników na zmiany poziomu wyników finansowych przedsiębiorstw, programy lojalnościowe,  istota i przesłanki powstania i ewolucji biur podróży, charakterystyka obszarów aktywności gospodarczej omawianych podmiotów gospodarki turystycznej oraz uwarunkowania instytucjonalno-prawne,  opis  aktualnego układu podmiotowego rynku biur podróży w Polsce. Autorka pracy omówiła  także wyniki badań empirycznych strony podażowej rynku biur podróży w Polsce, co pozwoliło na ocenę znajomości podstawowych zasad projektowania, stopnia i zakresu wykorzystania programów lojalnościowych, stopnia trudności poszczególnych aspektów zarządzania nimi, a także ewaluację efektów ich stosowania przez menedżerów odpowiedzialnych za działania marketingowe w biurach podróży funkcjonujących na polskim rynku. W monografii zawarto również propozycję autorskiego modelu teoretycznego lojalności klientów biur podróży, stanowiącego egzemplifikację rzeczywistych zachowań nabywców usług turystycznych biur podróży.


Pliki do pobrania

wstep_spis.pdf plik PDF, 259.17 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Niki Derlukiewicz, Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak red.

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-557-5, Liczba stron: 316, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kluczowe mierniki dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Kluczowe mierniki dokonań w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Mariola Kotłowska, Robert Kowalak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-575-9, Liczba stron: 234, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Algebra liniowa

Algebra liniowa

Antoni Smoluk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-635-0, Liczba stron: 240, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka, e-Book

Cena:

30,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE e-Book Książka
Analiza matematyczna

Analiza matematyczna

Antoni Smoluk

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2017, ISBN: 978-83-7695-634-3, Liczba stron: 278, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

32,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Ćwiczenia z mikroekonomii i makroekonomii

Paweł Kuśmierczyk, Krzysztof Natali, Paweł Dobrzański, Radosław Kurach

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2018, ISBN: 978-83-7695-723-4, Liczba stron: 76, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

8,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Auctions

Auctions

Paweł Kuśmierczyk

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka