Sklep Internetowy “Profit”

Gospodarka i polityka regionalna - nowe tendencje

Niki Derlukiewicz, Stanisław Korenik, Katarzyna Miszczak red.
Wydawnictwo UE

bestseller

Dostępny

Cena:

35,00 zł

Zamawiam

szt.

Koszty wysyłki: od 18,20 zł

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2015
ISBN 978-83-7695-557-5
Liczba stron 316
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Autorzy podręcznika postawili sobie za cel opisanie nowych tendencji występujących we współczesnej gospodarce i polityce regionalnej. W opracowaniu, poza zagadnieniami teoretycznymi rozwoju regionalnego, znajdujemy więc treści eksponujące znaczenie wartości aplikacyjnych związanych między innymi z infrastrukturą, innowacjami, gospodarką kreatywną, sieciami współpracy, otoczeniem biznesu oraz programowaniem rozwoju regionalnego w polityce Unii Europejskiej w dobie zachodzących zmian społeczno-gospodarczych. Każdy z trzynastu rozdziałów zawiera pytania kontrolne i spis wykorzystanej literatury.

Pliki do pobrania

spis_wstep.pdf plik PDF, 221.20 KB

Zobacz także

Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Technologia chemiczna nieorganiczna - wybrane zagadnienia

Red. E. Kociołek - Balawejder

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-231-4, Liczba stron: 350, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

40,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw.Rachunek kosztów

Red. Danuta Sołtys

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-310-6, Liczba stron: 368, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

42,00 5,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Mikroekonomia wyd.9 zaktualizowane i rozszerzone

Mikroekonomia wyd.9 zaktualizowane i rozszerzone

Bożena Klimczak

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-430-1, Liczba stron: 491, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Architektura zintegrowanego systemu zarządzania

Red. Andrzej Bytniewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-525-4, Liczba stron: 283, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Ekonomika handlu żywnością i produktami rolnymi

Red. Stanisław Urban, Anna Olszańska

bestseller

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-541-4, Liczba stron: 336, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Marketing produktów spożywczych i gastronomii

Anna Kowalska, Anna Olszańska, Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2016, ISBN: 978-83-7695-549-0, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

35,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka