Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2013 |
ISBN | 978-83-7695-271-0 |
Liczba stron | 282 |
Format | B5 |
Oprawa | Miękka |
Książka omawia funkcjonowanie aukcji odwrotnych, czyli reguł używanych w celu uzyskania jak najniższej oferty cenowej. Reguły te znajdują powszechne zastosowanie w przetargach, w których prywatni przedsiębiorcy często dokonują modyfikacji popularnych reguł aukcyjnych poprzez wykorzystanie mechanizmów hybrydowych bądź quasi-aukcyjnych, o nieprzejrzystych regułach wyboru zwycięzcy. Autor porównuje efektywność cenową i alokacyjną tych mechanizmów z regułami standardowymi, opierając się na analizach teoretycznych oraz na wynikach badań eksperymentalnych. Opisane w pracy badania obejmują zarówno aukcje jednokryterialne, jak i mechanizmy wielokryterialne, które znajdują zastosowanie w przypadku przetargów, w których cena nie jest jedynym kryterium wyboru najlepszej oferty.
![]() |
spis_tresci_i_wstep.pdf | plik PDF, 346.91 KB |
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-221-5, Liczba stron: 230, Format: B5, Oprawa: Twarda
40,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-364-9, Liczba stron: 332, Format: B5, Oprawa: Miękka
44,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-377-9, Liczba stron: 250, Postać: e-Book
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka
45,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka
23,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-147-8, Liczba stron: 343, Postać: e-Book
29,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka
43,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-061-7, Liczba stron: 173, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 3,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-212-3, Liczba stron: 257, Format: B5, Oprawa: Twarda
48,00 10,00 zł
Dostępny
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-276-5, Liczba stron: 389, Format: B5, Oprawa: Miękka
45,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty