Sklep Internetowy “Profit”

Dynamiczna taksonomia innowacyjności regionów

Małgorzata Markowska
Wydawnictwo UE

Niedostępny

Cena:

45,00 zł

Powiadom mnie, kiedy produkt będzie dostępny

Podaj wynik działania 8 + 11:

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2012
ISBN 978-83-7695-294-9
Liczba stron 472
Format B5
Oprawa Miękka

Opis produktu

Cel pracy obejmuje warstwę metodologiczną i poznawczą. W ramach teoretycznej podbudowy określono miejsce innowacji w teorii ekonomii, opisano także metody pomiaru innowacyjności na szczeblu makro, mezo i firmy. Cel metodologiczny stanowi opracowanie koncepcji badawczej proponującej zintegrowane podejście do oceny poziomu i zmian w poziomie innowacyjności na szczeblu regionalnym. Podejście to uwzględnia metody wielowymiarowej analizy danych. Przedstawiono m.in. oryginalne propozycje dynamicznej miary stabilności klasyfikacji i miary oceny atrakcyjności dynamicznej grup. Cel poznawczy to ocena procesów innowacyjności regionów szczebla NUTS 2 państw UE z wykorzystaniem narzędzi współczesnej ekonometrii. Chodzi tu o wykorzystanie zaproponowanej metodologii oceny procesów innowacyjności na szczeblu regionalnym w następujących obszarach: profilowym (input i output) oraz globalnym.

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 510.84 KB

Zobacz także

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ekonomia rozwoju

Ekonomia rozwoju

Red. Bogusław Fiedor, Karol Kociszewski

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2010, ISBN: 978-83-7695-069-3, Liczba stron: 356, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

43,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Teorie rozwoju regionalnego-ujęcie dynamiczne

Stanisław Korenik, Alicja Zakrzewska-Półtorak

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-161-4, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Chemia środowiska

Chemia środowiska

Elżbieta Kociołek-Balawejder, Ewa Stanisławska

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-138-6, Liczba stron: 429, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

50,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Cykliczność procesu urodzeń

Cykliczność procesu urodzeń

Joanna Krupowicz

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-211-6, Liczba stron: 303, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

37,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Zewnętrzne instrumenty wspomagania rozwoju kompetencji pracowników w kontekście konkurencyjności predsiębiorstw

Dorota Kwiatkowska - Ciotucha

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2013, ISBN: 978-83-7695-356-4, Liczba stron: 288, Format: B5, Oprawa: Twarda

Cena:

40,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Agrobiznes i biobiznes.Teoria i praktyka

Red. Stanisław Urban

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-408-0, Liczba stron: 276, Format: B5, Oprawa: Miękka, Postać: Książka

Cena:

45,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE Książka
Zarządzanie marketingiem

Zarządzanie marketingiem

Jarosław Woźniczka, Monika Hajdas, Witold Kowal

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-440-0, Liczba stron: 428, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

65,00 20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Decyzje menedżerskie w organizacji

Decyzje menedżerskie w organizacji

Katarzyna Grzesik, Mirosław Karaś

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-445-5, Liczba stron: 161, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

25,00 12,50 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka