Sklep Internetowy “Profit”

PN 236 Badania marketingowe-metody,nowe podejścia i konteksty badawcze

Krystyna Mazurek-Łopacińska(Red), Magdalena Sobocińska(Red.)
Wydawnictwo UE

Otwarty dostęp

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2011
ISBN 978-83-7695-248-2
Liczba stron 310
Format B5
Oprawa Miękka

Pliki do pobrania

spis_tresci_i_wstep.pdf plik PDF, 443.56 KB

Zobacz także

Ekonomia 2(14)-2011

Ekonomia 2(14)-2011

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISSN: 2080-5977, Liczba stron: 320

Cena:

42,00 1,03 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Polityka fiskalna w warunkach globalizacji

Polityka fiskalna w warunkach globalizacji

Red. Leszek Patrzałek

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-514-8, Liczba stron: 178, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

28,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Doskonalenie zarządzania jakością procesów i produktów w organizacjach

Renata Brajer - Marczak

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-513-1, Liczba stron: 219, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

29,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Ryzyko kursowe

Ryzyko kursowe

Paweł Kowalik, Marek Kustosz

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-550-6, Liczba stron: 116, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

15,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka