Niedostępny
38,00 zł
Wydawnictwo | Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu |
Rok wydania | 2011 |
ISBN | 978-83-7695-136-2 |
Liczba stron | 262 |
Format | B5 |
Oprawa | Miękka |
Celem pracy jest kompleksowe omówienie metod pomiaru ryzyka przedsiębiorstwa, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia zintegrowanego pomiaru ryzyka przedsiębiorstwa. Do osiągnięcia celu skoncentrowanego na integracji wykorzystano klasyczną koncepcję wartości zagrożonej (Value at Risk) oraz analizę wielowymiarowej zależności, tzw. funkcje połączeń (copula functions). Przedstawiono analizę korzyści ze zintegrowanego zarządzania ryzykiem, wpływ zintegrowanego zarządzania ryzykiem na wartość przedsiębiorstwa, wskazano skutki braku zarządzania ryzykiem lub jego nieprawidłowości. Przedstawiono spójną klasyfikację rodzajów ryzyka według kryterium źródeł ryzyka. Celem najistotniejszym pracy jest zaproponowanie miary ryzyka pomijanego w etapie pomiaru – ryzyka modelu, czyli ryzyka wynikającego z narzędzi analitycznych stosowanych w zarządzaniu ryzykiem.
![]() |
spis_tresci.pdf | plik PDF, 438.37 KB |
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-051-8, Liczba stron: 233, Format: B5, Oprawa: Twarda
43,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-15-1, Liczba stron: 134, Format: B5, Oprawa: Miękka
22,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-119-5, Liczba stron: 300, Format: B5, Oprawa: Miękka
37,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-115-7, Liczba stron: 264, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-244-4, Liczba stron: 362, Format: B5, Oprawa: Miękka
41,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-127-0, Liczba stron: 385, Format: B5, Oprawa: Miękka
43,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-143-0, Liczba stron: 325, Format: B5, Oprawa: Miękka
39,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-248-2, Liczba stron: 310, Format: B5, Oprawa: Miękka
36,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-139-3, Liczba stron: 321, Format: B5, Oprawa: Miękka
35,00 1,00 zł
Dostępny
promocja
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-237-6, Liczba stron: 97, Format: B5, Oprawa: Miękka
15,00 1,00 zł
Dostępny
Twój koszyk jest pusty