Sklep Internetowy “Profit”

PN 130 Kontrola skuteczności marketingowej-problem zmienności interpretacji i pomiaru

Witold Kowal
Wydawnictwo UE

Wersja elektroniczna

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2010
ISBN 978-83-7695-019-8
Liczba stron 369

Opis produktu

W książce skupiono się na zagadnieniu kluczowym dla sprawności zarządzania, tj. kontroli skuteczności, ale w odniesieniu do jednej z funkcji przedsiębiorstwa, czyli marketingu. Uwzględniono zmienność koncepcji marketingowej, która w coraz to nowych propozycjach postuluje zmianę filozofii działania. Poprzez rozpoznanie zagadnienia skuteczności marketingowej i jego obecności w problematyce kontroli marketingowej oraz poprzez badania empiryczne podjęto próbę oceny zdolności kontroli marketingowej – zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i w wymiarze empirycznym – do interpretacji skuteczności we wszystkich aspektach, które legły u podstaw różnych koncepcji marketingowych.


Pliki do pobrania

spis_tre_b6ci.pdf plik PDF, 503.37 KB

Zobacz także

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

23,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Efekty reklamy i ich pomiar

Efekty reklamy i ich pomiar

Jarosław Woźniczka

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2012, ISBN: 978-83-7695-194-2, Liczba stron: 165, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

27,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji,metod i technik zarządzania(wersja papierowa)

Marek Krasiński

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2014, ISBN: 978-83-7695-303-8, Liczba stron: 144, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

20,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 224 Human and work in a changing organisation.Management oriented on the employee interests

PN 224 Human and work in a changing organisation.Management oriented on the employee interests

Małgorzata Gableta(Red.), Agata Pietroń-Pyszczek(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-15-1, Liczba stron: 134, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

22,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 217 Współczesne przeobrażenia procesów zarządczych przedsiębiorstwa

PN 217 Współczesne przeobrażenia procesów zarządczych przedsiębiorstwa

Jan Skalik (Red.), Adela Barabasz(Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-115-7, Liczba stron: 264, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

PN 229 Problemy koncepcyjne i implementacyjne zrównoważonego rozwoju

Andrzej Graczyk (Red.)

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2011, ISBN: 978-83-7695-139-3, Liczba stron: 321, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

35,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
PN 408 Przestrzeń w nowych realiach gospodarczych

PN 408 Przestrzeń w nowych realiach gospodarczych

Red. Stanisław Korenik, Piotr Hajduga, Małgorzata Rogowska

promocja

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-551-3, Liczba stron: 269, Format: B5, Oprawa: Miękka

Cena:

33,00 1,00 zł

Dostępny

szt.

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka