Sklep Internetowy “Profit”

PN 120 Segmentacja rynków zagranicznych

Elżbieta Sobczak
Wydawnictwo UE

Wersja elektroniczna

Cechy produktu

Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Rok wydania 2010
ISBN 978-83-7695-022-8
Liczba stron 361

Opis produktu

W pracy przenikają się  trzy nurty. Pierwszy ma charakter teoretyczny i obejmuje podstawowe zagadnienia dotyczące procesów globalizacji, badań rynków zagranicznych oraz genezy, istoty i koncepcji segmentacji rynków zagranicznych. Drugi nurt – metodologiczny – traktuje o metodach i narzędziach wspomagających badania segmentacyjne rynków zagranicznych (podejście portfelowe – bazujące na technikach analizy konkurencyjności przedsiębiorstwa, podejście łańcuchowe – wykorzystujące koncepcję łańcuchów środków i celów konsumenta oraz wybrane metody wielowymiarowej analizy statystycznej, stosowane w dalszej części pracy).  Trzeci nurt, o charakterze aplikacyjnym, zawiera wyniki badań empirycznych wykorzystujących przedstawiony aparat pojęciowo-narzędziowy. Celem badań jest segmentacja rynków zagranicznych w ujęciu makro-, mezo- i mikroekonomicznym w różnych zakresach merytorycznych i czasowych. W poszczególnych ujęciach obiektami analizy są kraje Unii Europejskiej, regiony UE wg nomenklatury NUTS2 oraz konsumenci. 

Pliki do pobrania

spis_tresci.pdf plik PDF, 686.92 KB

Zobacz także

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Modelowanie ekonometryczne z Excelem

Danuta Strahl, Elżbieta Sobczak, Małgorzata Markowska, Beata Bal-Domańska
Cena:

23,00 zł

szt.

Dostępny

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, Rok wydania: 2015, ISBN: 978-83-7695-532-2, Liczba stron: 299, Format: B5, Oprawa: Miękka

Wydawnictwo UE
Powrót
facebook

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka
Zamknij

Powrót do zakupów Przejdź do koszyka